Klachtenpagina

We vinden het in eerste instantie al vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Klantenservice staat bij ons hoog op het lijstje. Wij zijn heuse verfspecialisten, maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard gaan we dit zo snel en zo goed als mogelijk is herstellen. We proberen je hier zo goed mogelijk te vertellen hoe we dat willen doen: 


1. Maak je klacht aan ons kenbaar
Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen. 

2. Het liefst per mail
Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de klacht te mailen. Dit doen we niet 
om de klacht af te schuiven, maar om er goed naar te kunnen kijken en een goede oplossing te bedenken. 
Wij kijken er echt zo snel als mogelijk naar en klachten behandelen we direct nadat je ons mailt. 

3. Informatiestroom
Wij informeren jou over de status van de klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer. 
Een oplossing komt er altijd! Wij nemen jouw klacht heel serieus. Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de klacht 
een inhoudelijke reactie van ons.

4. Oplossing
Wij zorgen er voor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden daar kun je van op aan! 

5. Klant
De klant staat bij ons op nummer 1! Wij willen dan ook niets liever dan een tevreden klant voor nu en de toekomst! 


Je kunt ons het beste op de volgende manier bereiken voor je klacht: 
Mail: Klantenservice@onlineverf.nl 

Je mag ons ook altijd even bellen, maar onze klantenservice zal al vrij snel vragen om je klacht te mailen, zie bovenstaande 
uitleg. Maar je bent altijd welkom om te bellen als je dat prettig vind: 0031 (0)575 74 3012

Zie hier onze link naar het certificaat van Thuiswinkel Waarborg. "Ben je niet tevreden met de afhandeling en je komt er samen met ons team niet uit? Dan kun je het altijd voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je het voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."