Onlineverf.nl

Klachtenpagina


Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt dat is algemeen bekend.
Uiteraard proberen wij dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Wij hanteren hierbij de volgende procedure:

1. Maak uw klacht kenbaar via telefoon: 0575 74 30 12 of e-mail: klantenservice@onlineverf.nl
2. Wij nemen uw klacht in behandeling
3. Wij nemen contact met u op binnen uiterlijk 1 werkdag en u ontvangt van
ons een passende oplossing.
4. In de meeste gevallen moeten we om een goede beoordeling te maken, het product eerst
terug ontvangen om de klacht te kunnen beoordelen. Soms volstaat een foto, onze helpdesk informeert u
hierover.
5. Wij gaan er vanuit dat u alsnog een tevreden Onlineverf.nl klant bent!

“Bent u niet tevreden met de afhandeling en u komt er samen met ons team niet uit? Dan kunt u het altijd voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u het voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”