Onlineverf.nl

Klachtenpagina


Sorry, sorry, sorry! We vinden het in eerste instantie al vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Klantenservice staat bij ons hoog op het lijstje. Wij zijn heuse verfspecialisten, maar ook wij maken weleens een foutje. Jij hebt daar hinder door. En dat mag natuurlijk niet gebeuren.

En nu?

We willen je klacht graag oplossen. Dit gaat het snelste wanneer je contact opneemt met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 en op zaterdag van 08:30 tot 16:00. Je kunt ons bereiken per telefoon op 0575-743012, per mail op klantenservice@onlineverf.nl of via Facebook.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je  binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Zie hier onze link naar het certificaat van Thuiswinkel Waarborg.

“Ben je niet tevreden met de afhandeling en je komt er samen met ons team niet uit? Dan kun je het altijd voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je het voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).”