Onlineverf.nl

Ik heb een klacht, wat nu?

5 augustus 2015 | door Tim de Jong

Een klacht is altijd vervelend, maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Wij lossen dit uiteraard naar behoren voor je op.

De klachtenprocedure
Wij hanteren hierbij de volgende procedure:

  1. Maak jouw klacht kenbaar via telefoon: 0575 74 30 12 of e-mail: klantenservice@onlineverf.nl
  2. Wij nemen jouw klacht in behandeling
  3. Wij nemen binnen uiterlijk twee werkdagen contact met je op en ontvangt van ons een passende oplossing
  4. Wij gaan er vanuit dat je alsnog een tevreden Onlinverf.nl klant bent!

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van Stichting Webshop Keurmerk. Klik daarvoor hier.

Hiermee hopen we je altijd van dienst te zijn!